onsdag 21 april 2010

skofetischist eller ekonomiskt medveten?

Vår konstlärare i Bohuslän, Maja Hammarén uppskattade när jag släpa mig runt i ett par svarta converse till skillnad mot de där andra stiffa (!) skorna jag brukar ha... Jag vill bara säga att de där andra stiffa skorna jag brukar ha är ett par Crockett & Jones*. Jag har ett par svarta lågskor och ett par bruna kängor. Jag vill också passa på att säga att jag inte gillar att köpa skor men älskar att gå i Skor även om det tar ett år att gå in ett par Skor. De där svarta conversen är ett par tofflor!

*Hög kvalitet i såväl materialval som produktionsmetoder gör att ett par Crockett & Jones som används flitigt men sköts väl kan hålla upp till 20 år.
Finaste kalvskinn, läster designade för absolut bästa passform och 130 års erfarenhet gör enligt många bedömare skorna till de bästa i världen.
(Citat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar